800 500 515
Pondělí - pátek (8:00 - 17:00) info@rajapack.cz
Nákup ve velkém?
Cenová nabídka ZDARMA
4,7/5
Hodnocení zákazníků
0
Pokračovat v nákupu

Je pro vás připraven široký výběr nabídek k výročí

Best Prices

Více než 300 BESTSELLERŮ za nejlepší cenu! RAJA vám pomáhá šetřit po celý rok!

HLÍDEJTE SVŮJ ROZPOČET

Nízké ceny

Během našeho 70. výročí využijte nízké ceny na vybrané položky!

OBJEVTE NABÍDKY

Výroční nabídky

Každý měsíc můžete využít exkluzivní nabídky k našemu 70. výročí.

VYUŽIJTE PŘÍLEŽITOST NYNÍ

RAJA aktuality

OHLÉDNUTÍ ZA CZECH ONLINE EXPO 2024

27.-28. února 2024 se konal největší český veletrh pro online komunitu a e-commerce – Czech Online Expo. Přes 100 vystavovatelů představovalo svůj business a u více než 100 řečníků na 16 tematických konferencích návštěvníkům umožnilo načerpat spoustu inspirace.

RAJA nemohla chybět

Na stánku č. C3 jste měli možnost se zastavit a promluvit si s našimi zkušenými odborníky o všemožných tématech a problematikách ze světa obalových materiálů. Děkujeme všem, kteří nás na našem stánku navštívili. Bylo nám obrovským potěšením sdílet s vámi naše produkty a inovativní obalová řešení.

Podívejte se na video zde

Poznejte historii skupiny RAJA

50. léta: podnikatelský duch

Založení společnosti Les Cartons RAJA

10. července 1954 zakládá Rachel Marcovici spolu s Janine Rocherovou společnost, která distribuuje použité kartonové krabice malým podnikům. Jejími zákazníky jsou malé pařížské firmy, které hledají levnější kartonové krabice dostupné v malém množství. Název RAJA vzniká spojením prvních slabik jejich křestních jmen. Následující rok Janine z firmy odchází. Mladá společnost sídlí na rue de Monte-Cristo 9 ve 20. pařížském obvodu, v prostorách na dvou podlažích o rozloze 250 m2. Paní Marco shání použité kartonové krabice v dobrém stavu od prodejců, kteří je již nepotřebují a od recyklátorů použitého kartonu. « Moje matka byla odvážná, moderní žena, protože založit si vlastní firmu, byla v té době skutečná utopie! Věděla, že vydělávat si na živobytí je klíčem k ženské samostatnosti. » Danièle Kapel-Marcovici

1954
Založení společnosti Les Cartons RAJA
Maurice Marcovici nastupuje do společnosti

Maurice Marcovici, manžel Rachel, vstupuje do společnosti a ujímá se řízení a správy. « Můj otec nikdy neopustil kancelář a moje matka nikdy neopustila práci v terénu.. » Danièle Kapel-Marcovici

1956
Maurice Marcovici nastupuje do společnosti
Začátek příběhu o úspěchu

Díky své koncepci a energii jejího manažera se společnost Les Cartons RAJA rychle stává úspěšnou. Postupně se sortiment použitých kartonů rozšiřuje o nové lepenkové krabice, kraftový papír, vlnitou lepenku, pogumovanou pásku a motouz.

1956
Začátek příběhu o úspěchu

Na konci 50. let zaměstnává společnost Les Cartons RAJA 10 lidí a její obrat činí jeden milion franků (150 000 €).

60. léta: růst díky inovacím produktů

Danièle Marcovici nastupuje do společnosti Les Cartons RAJA

Danièle, dceři zakladatelů, je 16 let, když nastupuje do společnosti Cartons RAJA. Díky svým kontaktům se zákazníky se učí základům podnikání: budování vztahů založených na důvěře, naslouchání potřebám zákazníků, vynikajícím službám a kvalitě výrobků. «Téměř 10 let jsem navštěvovala firmy v Paříži, abych jim prodávala obaly. Byla to vynikající škola! » Danièle Kapel-Marcovici

1962
Danièle Marcovici nastupuje do společnosti Les Cartons RAJA
Inovativní produkty a komunikace

Paní Marco, která stále hledá nové výrobky, získává ve Francii výhradní práva na prošívaný sáček Jiffy vyráběný v Německu. Začíná rozesílat první zásilky, což je v té době velmi inovativní metoda prodeje, aby propagovala své výrobky po celé Francii. Uvádí řadu poštovních obálek s názvem RAJAPOST a řadu obálek na knihy s názvem RAJABOOK. První z mnoha výrobků se značkou RAJA.

1965
Inovativní produkty a komunikace
Les Cartons RAJA v Belleville

Společnost se rozrůstá a potřebuje více prostoru. Les Cartons RAJA se stěhuje do ulice Rampal ve čtvrti Belleville. Zde společnost RAJA sídlí téměř 30 let. RAJA zaměstnává 30 lidí.

1968
Les Cartons RAJA v Belleville

70. léta: obaly: trh, který je na vzestup!

Nástup plastů přináší do světa obalů revoluci. Aby vyhověla potřebám svých zákazníků, rozšiřuje společnost svůj sortiment o lepicí pásky, role bublinkové fólie, Flo-pak atd.

Exkluzivně u společnosti RAJA

Exkluzivní uvedení prvního samolepicího obalu na dokumenty pod značkou RAJALIST

1970
Exkluzivně u společnosti RAJA
Obchodní veletrhy

Prodejní tým se účastní mnoha veletrhů, kde propaguje výrobky společnosti.

1973
Obchodní veletrhy
Vytvoření prvního katalogu RAJA

Danièle Kapel-Marcovici představuje první katalog na podporu prodeje v této oblasti. Je černobílý, obsahuje 24 stran, 365 produktu a je vytištěn v nákladu 10 000 kusů. Společnost přijímá novou vizuální identitu a modernizuje svou image.

1975
Vytvoření prvního katalogu RAJA
Nový sklad zajišťuje dostupnost celého sortimentu

Maurice Marco kupuje pozemek v nové průmyslové zóně Gonesse u Paříže a nechává postavit sklad o rozloze 2 000 m2, který bude slavnostně otevřen v roce 1978. Budova bude několikrát rozšířena, až dosáhne 15 000 m2.

1977
Nový sklad zajišťuje dostupnost celého sortimentu
1. Oskar za obal

získává v roce 1978 pěnová obálka RAJAMOUSSE

1978
1. Oskar za obal

80. léta: katalogový prodej, motor růstu!

Danièle Kapel-Marcovici nastupuje na pozici generální ředitelky společnosti Cartons RAJA.

Společnost má obrat 54 milionů franků (8 milionu eur) a zaměstnává 50 lidí. Je dynamická a inovativní, je uznávaná pro kvalitu svých výrobků a rychlost svých služeb. Nová generální ředitelka zavádí novou prodejní strategii a zahajuje katalogový prodej s cílem dobýt domácí trh. « Mým cílem bylo přilákat nové zákazníky a zároveň zachovat základní rysy společnosti: kvalitu výrobků, skladovou dostupnost a vynikající služby » Danièle Kapel-Marcovici

1982
Danièle Kapel-Marcovici nastupuje na
pozici generální ředitelky společnosti
Cartons RAJA.
Obálky katalogů mají rozhodně svérázný styl!

Témata: Cenová revoluce, Svoboda volby, Balení do 48 hodin... Mise splněna.

1983
Obálky katalogů mají rozhodně svérázný styl!
Udělen další Oscar de l'emballage

Odměňuje vynalézavost bublinkové fólie DISTRIBUL v dávkovači.

1986
Udělen další Oscar de l'emballage
Služby na špici inovací

Mladá ředitelka provádí reorganizaci společnosti. Distribuční centrum v Gonesse se postupně zvětšuje, aby bylo možné rozšířit sortiment výrobku na skladě. Objednávky jsou doručovány do 24 hodin v pařížském regionu a do 48 hodin mimo něj - jako první na trhu! Na konci osmdesátých let se RAJA stává lídrem v oblasti distribuce obalu ve Francii.

1989
Služby na špici inovací

Katalog obsahuje 1 000 položek a obrat společnosti dosahuje 100 milionů franků (15 milionů eur).

90: dobývání Evropy

RAJA se rychle prosazuje na hlavních evropských trzích

Les Cartons RAJA mění název na RAJA

Od momentu založení společnosti bylo do sortimentu přidáno mnoho obalů. V katalogu je nyní uvedeno 1 500 produktů, které jsou k dispozici skladem. Sortiment doplňují čisticí a hygienické prostředky a drobné skladovací a úložné vybavení. Změnu názvu doprovází nová vizuální identita, která vyjadřuje vedoucí postavení a dynamiku společnosti.

1990
Les Cartons RAJA mění název na RAJA
Obchodní model je rozhodně sociální

Po vytvoření podnikové rady v roce 1982 je podepsána první dohoda o podílu na zisku, jejímž cílem je zapojit zaměstnance do dobrých výsledků společnosti a podpořit kolektivní výkon.

1991
Obchodní model je rozhodně sociální
Papírová výplň získává dalšího obalového Oscara

Společnost RAJA uvádí na trh francouzský Padpak, inovativní systém pro papírové výplně, který rovněž získává ocenění "Oscar de l'emballage".

1992
Papírová výplň získává dalšího obalového Oscara
Po 40 letech!

V roce 1994 oslavuje společnost RAJA 40 let rozvoje své zákaznické základny ve Francii a vzhlíží k Evropě.

1994
Po 40 letech!
První akvizice společnosti RAJA: společnost BINPAC v Belgii

V roce 1999 je postaveno nové distribuční centrum v Tongerenu u nizozemských hranic. V roce 2007 mění společnost Binpac svůj název na RAJAPACK. Dnes je RAJA Belgie lídrem na trhu a dodává výrobky zákazníkům v 7 zemích. Distribuční centrum s rozlohou 60 000 m2 je největší v Evropě!

1994
První akvizice společnosti RAJA: společnost BINPAC v Belgii
Nové sídlo: strategické rozhodnutí pro přípravu se na budoucnost

V roce 1995 Danièle Kapel-Marcovici dochází k rozhodnutí koupit novou budovu v pařížském obchodním parku Nord 2 nedaleko Roissy. Kancelářská budova je zrekonstruována a sklad je rozšířen o 20 000 m2, aby všechny týmy z pařížské centrály a logistického centra v Gonesse pracovaly na jednom místě. Nové distribuční centrum o rozloze 43 000 m2 umožnuje dodávat výrobky po celé Francii a rozšířit sortiment zdvojnásobením počtu skladových položek. Od nynějška je evropskou centrálou skupiny RAJA lokalita Paris Nord 2.

1997
Nové sídlo: strategické rozhodnutí
pro přípravu se na budoucnost
Expanze na nizozemský trh

Na základě počátečního úspěchu v Belgii zahajuje společnost Binpac svou činnost v Nizozemsku, a to prostřednictvím prodejního týmu v Brede a vytvořením vlastního katalogu.

1997
Expanze na nizozemský trh
Akvizice společnosti Aid-Pack ve Velké Británii

Společnost RAJA překračuje kanál La Manche akvizicí distributora obalu, který se v roce 2006 přejmenovává na RAJAPACK. Společnost nabízí 500 produktů skladem a obsluhuje 10 000 zákazníků z distribučního centra o rozloze 20 000 m2 v Milton Keynes.

1998
Akvizice společnosti Aid-Pack
ve Velké Británii
RAJA získává certifikát kvality ISO 9002

V roce 2003 společnost RAJA získává certifikaci ISO 9001 a v roce 2011 pak ISO 14001.

1998
RAJA získává certifikát kvality ISO 9002
1999 – Spuštění RAJAPACK Německo

Aby mohla obsluhovat největší evropský trh, zahajuje společnost RAJA poblíž Stuttgartu maloobchodní provoz, otevírá centrum pro styk se zákazníky a uvádí na trh katalog s nabídkou 1 200 výrobků. V následujícím roce spouští společnost RAJA Německo své internetové stránky.

1999
1999 – Spuštění RAJAPACK Německo

Za deset let společnost zvyšuje svůj obrat pětinásobně. Zaměstnává 200 zaměstnanců.

Roky 2000: od katalogového prodeje k e-commerce

Evropský růst se zrychluje díky novým dceřiným společnostem ve Francii a akvizicím distributorů.

Společnost RAJA zahajuje online prodej

Společnost RAJA je se svým sortimentem 6 000 produktů průkopníkem v oblasti digitálního marketingu pro B2B distribuci a první společností, která prodává obaly online! "Již dříve jsme byli specialisté na katalogový, telefonický a terénní prodej. Přidáním webu jsme se stali plně multikanálovým distributorem. Pro naše zákazníky je to rychlý a pohodlný způsob, jak zjistit, co nabízíme a zadat objednávku." Danièle Kapel-Marcovici

2000
Společnost RAJA zahajuje online prodej
Stále více inovací!

Společnost RAJA uvádí na trh novou generaci krabic <<Úspora času>> s rychlým složením a lepicím uzávěrem

2000
Stále více inovací!
RAJAPACK Španělsko

Nová společnost nabízí ve svém katalogu a na svých internetových stránkách 1 000 výrobků. Výrobky jsou dodávány po celém Španělsku z distribučního centra v Barceloně.

2003
RAJAPACK Španělsko
RAJAPACK Rakousko

Od svého založení nabízí společnost více než 2 500 výrobků skladem.

2004
RAJAPACK Rakousko
RAJA slaví 50!

Zakladatelka a její dcera: dvě generace společně slaví výročí společnosti

2004
RAJA slaví 50!
Založení nadace RAJA - Danièle Marcovici

Danièle Kapel-Marcovici potvrzuje sociální hodnoty společnosti založením první francouzské nadace na ochranu práv žen a dívek. Nadace podporuje sdružení, která pracují ve prospěch žen ve Francii i po celém světě. Od roku 2006 je podpořeno více než 750 projektu v 57 zemích s rozpočtem více než 17 milionu eur. "Vždy jsem věřila, že úloha podnikání není jen ekonomická, ale také sociální a společenská. Z tohoto důvodu a díky ekonomickému úspěchu společnosti RAJA jsem se rozhodla založit nadaci RAJA-Danièle Marcovici" Danièle Kapel-Marcovici

2006
Založení nadace RAJA - Danièle Marcovici
RAJAPACK Itálie

Společnost se stěhuje do svého distribučního centra a kanceláří v Castel San Giovanni, jižně od Milána. Nabízí více než 1 400 produktů, které jsou k dispozici skladem.

2006
RAJAPACK Itálie
RAJAPACK Česká republika

Společnost Raja začíná dobývat středoevropské trhy a zakládá svůj tým v Praze. Zahajuje činnost a uvádí na trh svůj katalog a webové stránky, na nichž prezentuje svůj sortiment.

2007
RAJAPACK Česká republika
Akvizice L'EQUIPIER

Specializuje se na distribuci hygienických a čisticích prostředků prostřednictvím katalogu a internetu. Tato malá francouzská společnost se stává první diverzifikací.

2007
Akvizice L'EQUIPIER
RAJAPACK Švýcarsko

Nová společnost sídlí v Basileji a ve svém katalogu a na webových stránkách nabízí svým zákazníkům sortiment 3 800 výrobků.

2008
RAJAPACK Švýcarsko

V roce 2011 zaměstnává společnost RAJA 1 350 lidí a dosahuje v Evropě obratu přes 400 milionů eur. Společnost nabízí více než 9 000 profesionálních řešení.

Léta 2010-2020: skupina RAJA diverzifikuje své aktivity

Pevné sociální a environmentální závazky

Akvizice WELCOME OFFICE

Další diverzifikace prostřednictvím tohoto francouzského specialisty na online prodej kancelářských potřeb a nábytku.

2010
Akvizice  WELCOME OFFICE
Akvizice Crosstrade

Akvizice malé společnosti zabývající se prodejem obalů, je příležitostí k zahájení našeho podnikání na polském trhu s 2 500 výrobky.

2010
Akvizice Crosstrade
Akvizice Postemballasje

Společnost RAJA vstupuje na skandinávský trh s distributorem obalů v Oslu a sortimentem 2 000 výrobků.

2010
Akvizice Postemballasje
RAJAPACK Dánsko

Společnost spustila katalog a webové stránky, na kterých představila svůj sortiment.

2010
RAJAPACK Dánsko
Akvizice CENPAC

Společnost Cenpac, významný hráč v oblasti distribuce obalů ve Francii, je specialistou na průmyslové obaly pro logistiku a potravinářské obaly pro maloobchod. Společnost disponuje sítí regionálních zastoupení a odborným prodejním personálem. Právě zřizuje velké distribuční centrum v pařížském regionu a zaměstnává 400 lidí.

2010
Akvizice CENPAC
RAJAPACK Švédsko

Společnost RAJA posiluje svou přítomnost ve Skandinávii a ve svém katalogu a na webových stránkách představuje sortiment 3 500 výrobků. Od roku 2020 má distribuční centrum o rozloze 8 000 m2, které slouží zákazníkům ve 3 skandinávských zemích.

2012
RAJAPACK Švédsko
Zahájení akčního programu pro ženy a životní prostředí

Tento program, vytvořený po COP21 nadací RAJA-Danièle Marcovici, podporuje komunitní projekty vedené ženami za účelem udržitelné environmentální transformace.

2015
Zahájení akčního programu pro ženy
a životní prostředí
Akvizice Morplan

Skupina RAJA pokračuje ve své diverzifikaci akvizicí společnosti Morplan, která se zabývá prodejem zboží na dálku. Nabízí potřeby a vybavení pro obchody. Společnost Morplan rovněž provozuje čtyři obchody ve Spojeném království.

2015
Akvizice Morplan
Vytvoření společnosti RAJA Slovensko

Společnost RAJA posiluje svou pozici ve střední Evropě.

2016
Vytvoření společnosti RAJA Slovensko
Založení RAJA Portugalsko

Společnost RAJA posiluje svou pozici na Pyrenejském poloostrově.

2016
Založení RAJA Portugalsko
Akvizice UDOBAR

Společnost UDOBAR působí v Německu, Švýcarsku a Rakousku a specializuje se na distribuci produktů pro skladování a kancelářské vybavení. Nabízí 100 000 produktů online.

2017
Akvizice UDOBAR
Strategická diverzifikace

Skupina RAJA Group zahajuje strategickou diverzifikaci v oblasti distribuce kancelářských potřeb a nábytku, a to akvizicí 10 nových společností v Evropě. Skupina se na tomto trhu stala lídrem v prodeji na dálku! « Tyto akvizice dokonale zapadají do naší strategie být globálním partnerem pro společnosti v oblasti obalů, kancelářských potřeb a průmyslového vybavení v celé Evropě. » Danièle Kapel-Marcovici

2019
Strategická diverzifikace
Akvizice Bernard

Společnost je předním distributorem hygienických a čisticích prostředků ve Francii a Belgii a svým zákazníkům nabízí výběr z 16 000 produktů.

2019
Akvizice Bernard
Akvizice JPG

Společnost JPG, která se již 45 let specializuje na dálkový prodej kancelářských potřeb a nábytku, nabízí svým zákazníkům výběr ze 40 000 produktů, které dodává z distribučního centra o rozloze 25 000 m2 severně od Paříže. Společnost zaměstnává 400 lidí.

2019
Akvizice JPG
Akvizice Mondoffice

Přední italská společnost zabývající se prodejem kancelářských potřeb a nábytku na dálku, byla založena v roce 1984 ve městě Biella nedaleko Milána. Svým zákazníkům nabízí 40 000 produktů dodávaných z distribučního centra o rozloze 16 000 m2. Mondoffice zaměstnává více než 300 lidí.

2019
Akvizice Mondoffice
Akvizice Kalamazoo

Tato španělská společnost se specializuje na prodej kancelářského nábytku na dálku a nabízí 25 000 produktů. Zákazníci dostávají výrobky z distribučního centra o rozloze 12 000 m2 v Bilbau.

2019
Akvizice Kalamazoo
Společnost RAJA se zavazuje

Skupina RAJA si je jako lídr v oboru vědoma své sociální a environmentální odpovědnosti a své závazky v oblasti CSR formulovala ve svém prvním nefinančním prohlášení o výkonnosti. Společnost RAJA pokračuje ve svém vysoce proaktivním přístupu k odpovědnému nakupování: • upřednostňováním místních nákupů; 86 % výrobků se vyrábí v Evropě. • podporou prodeje inovativních obalů, které jsou šetrnější k životnímu prostředí. • poskytováním poradenství zákazníkům ohledně správných obalových postupů

2020
Společnost RAJA se zavazuje
Akvizice Viking

Společnost Viking, původem americká společnost, zahájila svou činnost v Evropě v roce 1990 a díky svému průkopnickému know-how způsobila revoluci v distribuci kancelářských potřeb prostřednictvím katalogu. Sedm nových společností Viking bylo začleněno do skupiny RAJA: Viking UK, Viking Ireland, Viking Germany, Viking Switzerland, Viking Austria, Viking Netherlands a Viking Belgium. Každá společnost nabízí na svých webových stránkách a v katalogu sortiment 40 000 výrobků, které jsou dodávány ze dvou velkých supermoderních distribučních center v Německu a ve Velké Británii. Skupina RAJA vítá 1 500 nových zaměstnanců.

2021
Akvizice Viking
Vytvoření společnosti RAJA Maďarsko

Nová maďarská pobočka sídlí v Budapešti a nabízí 3 000 skladových produktů.

2021
Vytvoření společnosti RAJA Maďarsko

Příběh pokračuje s vámi…