Stalo se vám někdy, že vám přišla očekávaná zásilka a vy po otevření vidíte něco takového? 

Tohle nechcete….

Uffff…. Tohle je velice nepříjemné a dá se tomu tak snadno předejít. Jakmile zákazník dostane něco podobného, už si u vás pravděpodobně nic neobjedná. V krabici chybí jakékoli ochranné fólie a výplň. 

Krabice je základ

Pro extrémně křehké zboží je vhodná pětivrstvá krabice, která je mnohem odolnější než třívrstvá krabice. Na krabici je také vhodné umístit nálepku, upozorňující přepravce na křehké zboží. Například nápis „KŘEHKÉ“ nebo „SKLO“. Více o výstražných etiketách si můžete přečíst v našem článku zde.

Dbejte také na správné rozložení zboží uvnitř krabice. Křehké a náchylné zboží na rozbití rozhodně nekombinujte s těžkými produkty. Může se stát, že i přes veškerou ochranu zboží dojde k jeho poškození. 

 

 

Správná ochrana zboží

A tady je ten kámen úrazu :-). Někdo používá jako fixaci a výplň v rámci ekologie novinové papíry. Dají se tak využít staré papíry, které by tak jako tak skončily v kontejneru. Nicméně pro křehké zboží tato výplň není vůbec vhodná a to z hlediska gramáže papíru. Pokud chce prodejce zůstat ekologický a zároveň správně ochránit zboží, doporučujeme například kraftový papír o gramáži 70 g/m2. Případně také flopak z kukuřičného škrobu, který je 100% rozložitelný. Pro e-shop je určitě skvělou alternativou stroj RAJAAIR, který nejen že šetří čas, ale umí vyrobit i výplň papírovou – vzduchovou. Takové polštářky tlumí efektivně nárazy během přepravy. 

Nejoblíbenější jsou ale bublinkové fólie. Bublinky odpruží nárazy a i to nejkřehčí zboží jako třeba vánoční ozdoby, zůstanou nepoškozené. Bublinkové fólie jsou na trhu v různých tloušťkách, my ale doporučujeme alespoň 60 mikronů. Není nic jednoduššího než zabalit výrobek do bublinkové fólie, zajistit lepicí páskou a vložit do krabice s dostatečným množstvím fixačního materiálu. Fixační materiál zase zabraňuje pohybu zboží uvnitř krabice. Opět se tak zvyšuje bezpečnost přepravovaného zboží. 

Dbejte tedy na správnou ochranu zboží, aby váš zákazník po otevření zásilky nebyl zklamaný a zase se k vám rád vrátil. 

Kategorie: BlogVýplňový a fixační materiál
245 views

Zanechat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vložte komentář

Toto pole fill