Společnost RAJAPACK s.r.o. je česká / slovenská pobočka, která spadá pod mezinárodně působící RAJA-Group. Ta je evropskou jedničkou na trhu v B2B zásilkovém obchodě s obalovými materiály. Skupina RAJA nabízí více než 65 let zkušeností, rozsáhlý výběr obalových řešení, cenová efektivita a přes 1 000 000 spokojených zákazníků se podílejí na vedoucím postavení skupiny RAJA na evropském trhu. Jako mezinárodní společnost francouzského původu je zastoupena v 18 evropských zemích prostřednictvím svých 21 poboček. Díky stálé inovativní strategii ve spojení s vysokou kompetencí v produktové oblasti Vám skupina RAJA může nabídnout nejširší sortiment produktů, trhem osvědčených technik balení a prvotřídní zákaznický servis.

Specialista na off-line marketing a sociální sítě

Náplň práce:

• Koordinace, textová příprava, překlady a korektury slovenských a českých katalogů (pokud jste si jisti v obou jazycích, máte výhodu, ale není podmínkou)
Analýza a kalkulace cen produktů a zadávání do CRM systému pro CZ a SK (hodí se praxe s excelem, ale dá se také doučit, je to o pár vzorcích)
Plánovaní prodejních akcí (web, katalog, telefon, chat, email, sociální sítě)
Plánování a příprava e-newsletterů
Koordinace PR a správa profilů na sociálních sítích(ve spolupráci s agenturou)

Koho hledáme?

• Kolegu/kolegyni s výbornou schopností copywritingu CZ+SK (slovenština výhodou, nikoliv podmínkou), znalost ENG (komunikativní úroveň)
• Počítačově schopný/á uživatel/ka (absolutní samostatnost v používání internetu, aplikací, obecný přehled…)
• Zkušenost se sociálními sítěmi (FB, LinkedIN, Youtube, Blog) a Microsoft aplikacemi (Outlook, Office, Teams)
• Bude ochotný/á se dále vzdělávat, a to jak vnitrofiremně (technické znalosti o sortimentu), tak i účastí na externích kurzech, školení atd.
• I šikovný/á absolvent/ka se u nás uplatní

Nabízíme:

• Zázemí v prostorných kancelářích
• Flexibilní pracovní dobu. Rád/a si přispíš nebo potřebuješ něco zařídit? U nás můžeš začít pracovat klidně až o deváté
• Zajímavé platové ohodnocení
• Bonusový program – za víc snahy víc peněz

Další výhody:

• Neformální prostředí a žádný škrobený dress code
• Kancelář typu malého open space (cca 5 – 8 osob), kde si všichni navzájem rádi poradíme, přesto se nemusíš bát hluku a zmatku
• Spoustu benefitů – 5 týdnů dovolené, 2 sick days, příspěvek na stravování, benefit nebo Multisport kartu, teambuildingy, zdravé snídaně
• Naučíš se spousty nových věcí v malé, ale přesto mezinárodní společnosti
• Oživíš si anglický jazyk, francouzština je velkou výhodou
• Kancelář máme v Nupakách u Říčan, proto se ti bude hodit vlastní auto, parkovat můžeš přímo před budovou. Pokud dáváš přednost autobusu, pak můžeš využít naší autobusové dopravy z metra Opatov

Nástup: červenec/lze individuálně domluvit i dříve

 

Obchodní zástupce pro západní a jižní Čechy

Náplň práce:

• rozvoj obchodního potenciálu u stávajících a nových zákazníků formou návštěv
• zpracování cenových nabídek a požadavků zákazníka do systému
• zpracovaní týdenního reportu výsledků návštěv a kalkulací
• pravidelné měsíční meetingy s Key Account Managerem

Požadavky:

• min. SŠ vzdělání
• pozice je vhodná pro člověka s předpoklady k obchodní činnosti (obchodním duchem)
• výborné obchodní a komunikační dovednosti, logické uvažování
• schopnost navázat a budovat vztahy se stávajícími a novými zákazníky/dodavateli
• komunikativní znalost AJ (použití na denní bázi)
• znalost programů MS Office (Excel, Word, PowerPoint)
• příjemné a reprezentativní vystupování při písemné i osobní komunikaci (plynulá komunikace v češtině)
• zodpovědný přístup k práci
• výborné organizační schopnosti, orientace na dosahování stanovených cílů
• ŘP skupiny B – aktivní řidič

Nabízíme:

• práci na HPP v menším týmu
• dlouhodobá spolupráce
• nejdříve zaškolení v kanceláři v Praze (cca 2 měsíce), následně práce v terénu 4 dny v týdnu, 1 den home office
• fixní mzda + kvartální provize dle dosažených výsledků
• 13. plat
• 25 dní dovolené + 2 sick days
• 1 x týdně zdravá snídaně
• příspěvek na stravování
• týmové akce
• Multisport karta
• jazykové kurzy

Nástup: možný ihned/dle dohody 

 

Obchodní zástupce pro východní a severní Čechy

Náplň práce:

• rozvoj obchodního potenciálu u stávajících a nových zákazníků formou návštěv
• zpracování cenových nabídek a požadavků zákazníka do systému
• zpracovaní týdenního reportu výsledků návštěv a kalkulací
• pravidelné měsíční meetingy s Key Account Managerem

Požadavky:

• min. SŠ vzdělání
• pozice je vhodná pro člověka s předpoklady k obchodní činnosti (obchodním duchem)
• výborné obchodní a komunikační dovednosti, logické uvažování
• schopnost navázat a budovat vztahy se stávajícími a novými zákazníky/dodavateli
• komunikativní znalost AJ (použití na denní bázi)
• znalost programů MS Office (Excel, Word, PowerPoint)
• příjemné a reprezentativní vystupování při písemné i osobní komunikaci (plynulá komunikace v češtině)
• zodpovědný přístup k práci
• výborné organizační schopnosti, orientace na dosahování stanovených cílů
• ŘP skupiny B – aktivní řidič

Nabízíme:

• práci na HPP v menším týmu
• dlouhodobá spolupráce
• nejdříve zaškolení v kanceláři v Praze (cca 2 měsíce), následně práce v terénu 4 dny v týdnu, 1 den home office
• fixní mzda + kvartální provize dle dosažených výsledků
• 13. plat
• 25 dní dovolené + 2 sick days
• 1 x týdně zdravá snídaně
• příspěvek na stravování
• týmové akce
• Multisport karta
• jazykové kurzy

Nástup: možný ihned/dle dohody 

 

Obchodník v kanceláři pro klíčové zákazníky

Náplň práce:

• rozvoj obchodního potenciálu u stávajících a nových zákazníků
• zadávání objednávek a zpracování požadavků zákazníka do systému
• prodej stávajícím zákazníkům (ne akvizice nových zákazníků)
• telefonické poradenství
• cenové nabídky a kalkulace

Požadavky:

• SŠ vzdělání
• praxe v obchodě – výhodou
• uživatelská znalost práce na PC (MS Office)
• profesionální vystupování, komunikativnost, logické myšlení
• loajalita, flexibilita, zodpovědnost, vlastnosti týmového hráče
• schopnost přizpůsobit se pracovnímu prostředí
• znalost AJ – výhodou

Nabízíme:

• práci na HPP
• fixní mzda + měsíční bonusy
• 13. plat
• 25 dní dovolené
• stravenky
• týmové akce
• Multisport karta
• jazykové kurzy
• zdravé středy – snídaně na účet firmy

Nástup: možný ihned/dle dohody 

 

Pracovník zákaznického servisu pro SK

Náplň práce:

• rozvoj obchodního potenciálu u stávajících a nových SK zákazníků
• zadávání objednávek a zpracování požadavků zákazníka do systému
• prodej stávajícím zákazníkům (ne akvizice nových zákazníků)
• telefonické poradenství
• cenové nabídky a kalkulace

Požadavky:

• SŠ vzdělání
• praxe v obchodě – výhodou
• uživatelská znalost práce na PC (MS Office)
• profesionální vystupování, komunikativnost, logické myšlení
• loajalita, flexibilita, zodpovědnost, vlastnosti týmového hráče
• schopnost přizpůsobit se pracovnímu prostředí
• znalost AJ – výhodou

Nabízíme:

• práci na HPP
• fixní mzda + měsíční bonusy
• 13. plat
• 25 dní dovolené
• stravenky
• týmové akce
• Multisport karta
• jazykové kurzy
• zdravé středy – snídaně na účet firmy

Nástup: možný ihned/dle dohody 

 

Vaše CV pošlete na:

Vladislava Švecová, Finance & HR manager, vsvecova@rajapack.cz, tel. 606 264 093