Mezinárodní skupiny RAJA působí na trhu již 65 let v 18 zemích Evropy. Je evropskou jedničkou v oblasti zásilkového obchodu s obaly a obalovými materiály. K zákazníkům společnosti se řadí široký okruh firem z nejrůznějších sfér podnikání – od drobných podnikatelů přes středně velké podniky až po nadnárodní společnosti.
Nyní nabíráme nové kolegy na následující pozice:
Obchodní zástupce B2B
Náplň práce
- Samostatné vyhledávání nových a významných zákazníků
- Osobní jednání se zákazníky – 4 dny v terénu, oblast Čechy
- Zpracování poptávek, nabídek a objednávek
- Poradenská činnost v oblasti obalových materiálů
- Sledování stavu jednotlivých zakázek
- Vyřízení reklamací, stížností, zajištění celkové spokojenosti zákazníka
- Vyřízení fakturací
- Řešení mimo katalogových objednávek
- Samostatné hledání a jednání s dodavateli pro realizaci zakázkové výroby
- Plnění požadavků v oblasti BOZP, PO a ISM
Požadavky:
- Minimálně SŠ vzdělání
- Výborné obchodní a komunikační dovednosti, logické uvažování
- Schopnost navázat a budovat vztahy se stávajícími a novými zákazníky/dodavateli
- Komunikativní znalost anglického jazyka (použití na denní bázi)
- Znalost programů Microsoft office (Excel, Word, Powerpoint)
- Příjemné a reprezentativní vystupování při písemné i osobní komunikaci (plynulá komunikace v češtině)
- Zodpovědný přístup k práci
- Výborné organizační schopnosti, orientace na dosahování stanovených cílů
- Řidičský průkaz skupiny B, aktivní řidič
Náplň práce:
- Zašleme e-mailem
Nabízíme:
- HPP
- Zaškolení
- Fixní plat + měsíční bonus
- 13.plat
- 25 dní dovolené
- 2 sick days
- Vzdělávací kurzy
- Týmové akce
- Multi sport karta
- Příspěvek na stravování
- Zdravé středy – snídaně na účet firmy
- Místo výkonu práce: Nupaky (Praha – Východ), 4 dny v terénu ( oblast Čechy)
- Nástup od 1/4/2021
Pracovnice obchodního oddělení, resp. zákaznického servisu pro CZ / SK
Náplň práce:
- Rozvoj obchodního potenciálu u stávajících a nových CZ / SK zákazníků
- Zadávání objednávek a zpracování požadavků zákazníka do systému
- Prodej stávajícím zákazníkům (ne akvizice nových zákazníků)
- Telefonické poradenství
- Cenové nabídky a kalkulace
Požadujeme:
- SŠ vzdělání
- Praxe v obchodě výhodou
- Uživatelská znalost práce na PC (MS Office)
- Profesionální vystupování, komunikativnost, logické myšlení
- Loajalita, flexibilita, zodpovědnost, vlastnosti týmového hráče
- Schopnost přizpůsobit se pracovnímu prostředí
- Znalost AJ výhodou
Nabízíme:
- HPP
- Zaškolení
- Fixní plat + měsíční bonus
- 13.plat
- 25 dní dovolené
- 2 sick days
- Straveny
- Vzdělávací kurzy
- Týmové akce
- Multi sport karta
- Příspěvek na stravování
- Zdravé středy – snídaně na účet firmy
Místo výkonu práce: Nupaky ( Praha – Východ)/ doprava ze stanice metra Opatov zajištěna)
Nastup možný od 1.4.2021
Budeme se těšit na vaše CV!