zpracování kompletní účetní agendy – přijaté faktury, vydané faktury, banka, vúd
práce s elektronickým bankovnictvím
účtování bankovních operací, alokace plateb
příprava a kontrola účetních uzávěrek pro statutární účely
zpracování přiznání k dani z přidané hodnoty
spolupráce na výpočtu daně z příjmů
příprava podkladů pro audit
kontrola výdajů příštích období
komunikace s dodavateli a odběrateli
ostatní účetní a administrativní práce dle potřeby
Požadujeme
SŠ/VŠ vzdělání ekonomického směru
Výborná znalost podvojného účetnictví
znalost českých účetních standardů a práce s MS Excel na velmi dobré úrovni
minimálně 3 roky praxe na obdobné pozici – PODMÍNKOU
komunikativní znalost anglického jazyka (další jazyky výhodou napr. NJ)
dobré organizační a komunikační schopnosti, zkušenost s jednáním s klienty
samostatnost, spolehlivost, schopnost vysokého pracovního nasazení, časová flexibilita
smysl pro přesnost a detail
znalost účetního softwaru Navision výhodou
Nabízíme
odpovídající platové ohodnocení
získání zkušenosti z oblasti účetnictví v prostředí mezinárodní společnosti
příjemné pracovní prostředí, menší kolektiv
nástup ihnedCV s průvodním dopisem zasílejte na mail: info(zavinac)rajapack.cz – těšíme se na Vás!
Vzhledem k množství reakcí na inzerovanou pozici je možné kontaktovat pouze ty uchazeče, kteří budou pozváni k osobnímu pohovoru. Děkujeme za pochopení.