Obalový koncern RAJA překonal v roce 2011 plánovaný obrat s výsledkem 408 milionů eur

3 min čtení05 dubna 2012

Francouzský koncern RAJA, mateřská společnost české firmy RAJAPACK, dosáhla v minulém hospodářském roce 2011 rekordního výsledku: celkový obrat koncernu vzrostl na 408 milionů eur oproti 300 milionům v předcházejícím roce 2010. Koncern tak spolehlivě dosáhl stanoveného cíle 400 milionů eur.

„Koncern RAJA je již řadu let jednou z vlajkových lodí v oblasti distribuce obalů a balení v sektoru B2B ve Francii. Se svými 17 dceřinými společnostmi a 1.350 spolupracovníky ve 14 zemích zaujímá vedoucí postavení na trhu s obalovými materiály, kde bude své postavení posilovat a také dále rozvíjet do dalších evropských zemích“, doplnila Danièle Kapel-Marcovici, ředitelka koncernu RAJA. Dosažený výsledek 408 milionů eur za loňský rok dokládá kurz kontinuálního růstu kompletní podnikatelské skupiny.

 

Široký sortiment RAJAPACK
Široký sortiment RAJAPACK

 

Trhem osvědčená obalová řešení koncernu jsou obsaženy také v nabídce české dceřiné společnosti Rajapack s.r.o. se sídlem v Říčanech u Prahy, která se na výše uvedeném úspěšném finančním výsledku také podílela. S více než 4.500 produkty skladem splňující vysoké požadavky na optimální ochranu, balení, přepravu a manipulaci patří na českém trhu k profesionálním odborníkům, kteří díky rozsáhlému výběru obalů a balení navrhnou optimální obalové řešení na míru dle specifických požadavků jednotlivých podniků. Tento široký sortiment je prezentován nejen na webových strankách www.rajapack.cz, ale od září 2011 také prostřednictvím unikátního hlavního katalogu, který se u zákazníků těší velké oblibě. Společnost klade velký důraz na profesionální zákaznický servis, rozsáhlou nabídku, personalizované balení na zakázku, rychlé dodání do 2-3 dnů a na dlouhodobou cenovou stabilitu i při jakýchkoliv výkyvech a změnách cen vstupních surovin.

Evropská obchodní skupina RAJA disponuje širokým spektrem klientů. Jejich více než 500.000 zákazníků pochází ze všech oblastí hospodářství v různých organizačních velikostech: od mezinárodních společností, přes středně velké podniky až po malé či zcela nově založené firmy. Podstatou úspěchu takového čísla klientů i rekordních tržeb v roce 2011 je jednoznačně spokojenost zákazníků, na které se podílí více než 60leté zkušenosti, největší výběr obalových řešení v Evropě s 10.000 výrobky vysoké kvality a také cenová efektivita. Základní strategie koncernu se zakládá na multikanálovém prodeji prostřednictvím internetu, katalogu, telefonicky a díky externím odborným pracovníkům.

Dceřiné společnosti se nacházejí nejen v již zmíněné České republice, ale i v Belgii, Nizozemí, Německu, Rakousku, Švýcarsku, Anglii, Španělsku, Itálii, Dánsku, Francii, Norsku a Polsku.

    nejlepší témata