Pomoc, jsem závislý na online shopech

1 min čtení02 července 2010

Po celém světě využívají milióny zákazníků k získání svého zboží online obchody. Jsem jedním z nich. MILUJI tyto obchody. Jsem drobný živnostník a nakupuji a prodávám dětské knížky v malém, ale pěkném obchůdku. Na mnoha stránkách nejsou k dostání jen knihy, ale také všechny ostatní produkty každodenního života. To nečiní tyto stránky méně atraktivními. Prodávám a nakupuji náruživě s vervou.

K tomu musím zboží ale i zasílat, respektive nejdříve zabalit. To je napínavé, neboť každá kniha je jiná. Tloušťka, výška, šířka. Vázaná nebo kapesního formátu. O CD nebo DVD se ani nezmiňuji.

Faktem je: nemám NIKDY, NIKDY, NIKDY správný obal. Nebo lépe řečeno: neměl jsem. Neboť jsem našel v nabídce firmy Rajapack něco perfektního: Existují „Rigipack kartónové obálky Maxi“.

Kartonové obálky Rigipack
Kartonové obálky Rigipack

Zní to komplikovaně, je to ale náramně jednoduché. Obálky jsou z drobnovlnité lepenky s povrchem z kraftového papíru a jsou plně recyklovatelné. Jsou opatřeny postranním skladem, který lehkým stisknutím při plnění přizpůsobí výšce obsahu od 10 mm do 80mm. Navíc je tato obálka k dostání v sedmi různých rozměrech, je tedy možné zvolit vždy tu správnou velikost.

… uvidíme, jak se budou věci vyvíjet.

Autor: Tomáš, zákazník Rajapacku

 

    nejlepší témata