6 tipů pro reklamní dopisy, které si Vaši zákazníci oblíbí!

3 min čtení 10 listopadu 2010

Rajapack Vám pomáhá nejen u obalů ale také se stavbou Vašich dopisů. Ve spolupráci s naším vedoucím zásilkové služby jsme nalezli několik tipů, které přikládáme, tak aby Vaše reklamní maily získaly větší pozornost Vašich zákazníků.

6 tipů pro úspěch Vašich reklamních mailingů

1. Soustřeďte se na to podstatné!

Spíše, než zákazníka zasypat množstvím informací, byste se měli omezit pouze na nejdůležitější skutečnosti. Méně je někdy více. Vytvořte svůj reklamní dopis přehledně tak, aby jeho příjemce mohl maximálně za 20 sekund zachytit nejdůležitější poselství. Neboť: právě v tuto dobu se příjemce rozhoduje: vyhodit nebo číst dál?

2. Oslovte příjemce mailu osobně!

Vzbudíte sympatie, pokud příjemce oslovíte jeho jménem. Ve svém dopise se vyhněte neosobním oslovením jako „Vážené dámy a pánové“. Udržujte si databázi zákazníků tak, abyste mohli své zákazníky oslovit jejich správným jménem.

3. Zmiňujte výhody!

Čím více výhod, které adresát Vašeho reklamního dopisu odhalí, tím větší bude jeho motivace na Váš dopis odpovědět. Přemýšlejte, jaký konkrétní užitek mohou mít potenciální zákazníci z Vaší nabídky: zvláštní podmínky, exklusivní balíčky produktů, nabídky pro nové zákazníky nebo časově omezené dárkové šeky.

Důležité: Slibujte pouze to, co můžete dodržet!

4. Vzbuďte zvědavost!

Zvláštní formáty, formy a barvy – vynikněte mezi denní poštou svých adresátů a poutejte pozornost. Tím zvýšíte podíl otevřených dopisů a Vaše reklamní dopisy neskončí nepřečtené v koši na odpadky.

5. Vytvořte možnost k dialogu!

Jak Vám může adresát Vašeho reklamního dopisu odpovědět a jak může reagovat na Vaši nabídku? Připravte formuláře odpovědí a nabídněte co možná nejvíce různých kanálů: lhostejno jestli telefonicky, odpověď faxem, odpovědní kartička s již předtištěnými adresami odesílatele a příjemce nebo vlastní ladingpage na webových stránkách Vaší firmy. Nabízejte u každé z Vašich akcí větší množství kontaktních možností!

6. Jednou znamená nikdy!

Dávejte o sobě, svých nabídkách a Vaší firmě pravidelně vědět – nepovažujte reklamní dopisy za jednorázovou akci, nýbrž aktivně vstupte do dialogu se svým zákazníkem. Nehlaste se pokud možno pouze v případě, kdy chcete něco prodat – blahopřání k narozeninám, pozvání na zákaznickou akci nebo vánoční pozdrav, to vše podporuje spojení se zákazníky! Příležitostí je celá řada – čekají pouze na to, až je využijete!

Přejeme Vám mnoho úspěchů!

nejlepší témata